logo Studio Jules in het blauw

Branding = logo, huisstijl en veel meer

Als je logo het gezicht is van je onderneming, dan is je huisstijl de garderobe. Het weerspiegelt wie je bent, waar je voor staat en wat je uitstraling is. In het dagelijkse leven draag je het liefst kleren waar je je goed in voelt en die als gegoten zitten. Hetzelfde geldt voor je onderneming. Geef je branding een passende garderobe.

letterpress naamkaartjes voor osteopaat Denis Vande Kerckhove

Show your true colours

hangkaartjes voor Cosette

Je hebt al veel tijd in je onderneming gestoken: wilde plannen gemaakt, strategiën uitgewerkt, je eerste klanten binnengehaald. Misschien ben je zelfs al enkele jaren up and running.

Maar hoe zit dat nu met die visuele identiteit? Misschien ben je niet (meer) verliefd op je merk zoals die er nu uitziet of voelt het niet meer goed aan. Je bent het DIY-gehalte van je beginjaren ontgroeid. Maar hoe breng je je huisstijl naar the next level?

Geen nood, ik kan je daarbij helpen. Samen ontwikkelen we een sterk merk waar je trots op bent. Een merk dat vertegenwoordigt wie je bent, waar je voor staat en waar je droomklanten super enthousiast van worden.

Waarom investeren in een professionele logo en huisstijl?

Je bedrijf ziet er professioneler uit en wekt meer vertrouwen

Je hebt een arsenaal aan tools om je verhaal mee te promoten

Je onderscheidt je van de rest

Je trekt gemakkelijker je ideale klant aan

Je bent nog trotser en zelfzekerder van je zaak

Een consistente huisstijl zorgt voor meer herkenbaarheid

Het geeft je onderneming een gezicht, persoonlijkheid en het vertegenwoordigt je missie en visie

Door je unieke stijl kan je gemakkelijker een community van enthousiaste klanten bouwen. Ga de verbinding met je doelgroep aan

Het voelt authentieker aan. Het geeft een ziel aan je bedrijf of merk waarmee je klanten zich mee kunnen identificeren.

Het laat de mens achter het merk zien. Show your true colours!

Dubbele pret

Krijg korting als je branding en webdesign combineert

Starter branding

investering: Vanaf € 850
timing: 6 – 8 weken

Wat krijg je voor die prijs?

  • Toegang tot eigen klantenportaal
  • Moodboard
  • Logoset
  • Kleurenpalet
  • Typografie

Welke kosten zitten er niet bij?

  • Eventuele fontlicenties

Waar heb ik jouw hulp bij nodig?

  • Invullen vragenlijst
  • Moodboard
  • Feedback geven

Next level branding

investering: Vanaf € 1.650
timing: 8 – 10 weken

Wat krijg je voor die prijs?

  • Toegang tot eigen klantenportaal
  • Merkanalyse
  • Moodboard
  • Logoset
  • Kleurenpalet
  • Typografie
  • Grafische elementen (patroon, iconen, illustraties)
  • Huisstijlgids
  • 1 drukwerk naar keuze: naamkaartje, groetenkaart, wenskaart, flyer

Welke kosten zitten er niet bij?

  • Eventuele fontlicenties
  • Drukkosten

Waar heb ik jouw hulp bij nodig?

  • Invullen vragenlijst
  • Moodboard
  • Eventuele vorige ontwerpen
  • Feedback geven

Combi web & branding

investering: Vanaf € 3950
timing: 16 weken

Wat krijg je voor die prijs?

alles van Next level branding pakket
+ Wireframes
+ WordPress website
+ Divi theme t.w.v. € 285
+ Uitwerken 5 pagina’s ahv aangeleverde teksten en beelden
+ Koppeling e-mailmarketing
+ Koppeling Google Analytics 4
+ Live zetten
+ Advies webhosting

    Welke kosten zitten er niet bij?

    • Fontlicenties indien nodig
    • Domeinnaam en hostingkosten

    Waar heb ik jouw hulp bij nodig?

    • Teksten en beelden aanleveren
    • Feedback geven

    Extra opties

    • Drukwerk: naamkaartjes, wenskaarten, brochures, cursus, werkboek, boekontwerp, POS materiaal, stickers, …
    • Animaties, gif’s…
    • Illustratie
    • Verpakking
    • Social media templates
    • Webshop

    Via partners:

    • Copywriting
    • Fotografie
    • Webdevelopent bij uitgebreide of complexe websites
    logo About a Beach op een foto van een gezellige strandbar
    map met factuur voor ClassicGrey

    Hoe werkt onze samenwerking?

    Het ontwerpen van je branding kan je vergelijken met het samenstellen van een nieuwe outfit, helemaal op jouw maat. Van extravagante haute couture tot de klassieke Little Black Dress. Ik baseer mij niet alleen op de laatste trends, maar kijk vooral naar jou en je onderneming en wat die nodig heeft. We exploreren verschillende opties om uiteindelijk een stijlvolle en consistente visuele identiteit te creëren. Ik begeleid je bij elke stap van het ontwerpproces.

    Kennismaking

    Alles begint met een eerste kennismaking. TIjdens dit gesprek wil ik alles te weten komen over jou als persoon, maar ook het verhaal achter je onderneming. We overlopen samen de briefing, wat de verwachtingen zijn, waar je naartoe wilt en of we een goede match zijn.

    Merkanalyse

    Tijdens ons kennismakingsgesprek heb ik je al een beetje leren kennen. Maar nu is het tijd om dieper te gaan. Via het klantenportaal krijg je een vragenlijst die je mag invullen. Ik wil weten wat je grote dromen zijn, waar je achter staat, waarom je doet wat je doet…

    Later gaan we hiermee samen aan tafel zitten en verder uitwerken.

    Concept bedenken

    Op basis van wat ik gehoord en gezien heb, bedenk ik een overkoepelend concept. Dit vormt het geraamte waarover het ontwerp gegoten kan worden. Alle beslissingen rond het ontwerp vloeien voort uit dat concept. Zo ondersteunt het ontwerp je verhaal en niet andersom.

    Ontwerp

    Tijd om te experimenteren! Met het concept in gedachte zoek ik naar de juiste vorm, kleuren, typografie… Je hele visuele identiteit wordt zorgvuldig ontworpen. Ik g bij elke stap een woordje uitleg zodat je mijn denkwijze begrijpt. Je kan uiteraard steeds feedback geven en bijsturen waar nodig 😉

    Afwerking

    Er wordt aan het ontwerp geschaafd tot het tot in de puntjes in orde is. Alle finale bestanden worden netjes aangeleverd. Samen met een gids waarin alle uitleg en regels op een rijtje staan. Het is een handig document, niet alleen voor jou, maar ook voor toekomstige partners, medewerkers…

    Opvolging

    Hier stopt onze samenwerking… of toch niet? Ik laat je niet graag in de kou achter. Heb je nog verdere toepassingen nodig zoals een brochure, werkboek, verpakkingen, potloden, stickers, … ? Nu ik je huisstijl volledig in de vingers heb, kan je daar gemakkelijk mee helpen. Zo bouw je je stijlvolle imperium verder uit en maak je van klanten trouwe fans.